• Dbamy, by zakupy w sklepie Król Jewellery były w pełni bezpieczne
  • Legalnie działająca / zarejestrowana firma
  • Działalność firmy 20 lat na rynku stacjonarnie; od 3 lat również w internecie
  • Szyfrowanie strony WWW, certyfikat SSL jest gwarancją zabezpieczenia transmisji danych z kart płatniczych oraz poufnych
  • Ubezpieczenie przesyłek leży w gestii naszej firmy, dbamy by przesyłki bezpiecznie dotarły pod wskazany adres
  • Bezpieczne natychmiastowe płatności BLUE MEDIA, Paypal, BLIK
  • Gwarancja bezpieczeństwa zakupów
  • Zaufane płatności

Zwroty i reklamacje

ZASADY ZWROTU ZAMÓWIENIA

Masz 14 dni na zwrot lub wymianę towaru na innych model, kolor lub rozmiar.

Pamiętaj, że koszt zwrotu należy do Klienta.

Szanowny kliencie dokładnie zabezpiecz paczkę, by nie uległa zniszczeniu podczas transportu, pamiętaj że odpowiedzialność za nadaną przesyłkę przez Konsumenta ponosi Konsument. 


Prosimy o zwrot rzeczy nowych z metkami, bez śladów użytkowania.

Do czasu doręczenia przesyłki do nas zwracana rzecz jest pod Twoją opieką.

Zadbaj o odpowiednie opakowanie przesyłki, tak by nie uległa uszkodzeniu podczas transportu.

Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:

-Towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony.

-Zwracane towary muszą być kompletne (nie mogą być pozbawione zawieszek, metek).

-Produkt nie był wykonywany na indywidualne zawiadomienie

Warunkiem zwrotu pieniędzy za zakupione produkty przez sklep jest :

-Wcześniejsze otrzymanie przez sprzedającego odesłanego produktu

- Jeżeli wybrałeś formę płatności szybkie płatności otrzymasz należność, tą samą drogą zwrot środków, chyba że wskazany zostanie inny sposób zwrotu. Jeśli opłaciłeś zamówienie za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie

-Dołączenie do przesyłki wypełnionego formularza zwrotu na podstawie  którego zwrócimy pieniądze za zakupiony produkt w terminie do 7 dni roboczych. na wskazany przez kupującego rachunek bankowy.

 

 Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

 

Pamiętaj, że zgodnie z art. 38 ustawy dnia 30 maja 2014 r.

o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827)

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 

Prosimy o odesłanie produktu przesyłką rejestrowaną najlepiej ubezpieczoną daje to pewność dla obu strona , że przesyłka trafi bezpiecznie do sklepu. 

 

SPOSOBY DOKONANIA ZWROTU

 

PACZKOMAT INPOST - KOSZT 10ZŁ

Wygodne nadanie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem Paczkomatu Inpost wynosi 10,00 zł, przy czym nie trzeba jej opłacać od razu. Kwota 10,00 zł zostanie odliczona od należności, którą zwrócimy Państwu za odesłany towar. 

KURIER DPD-KOSZT 15 ZŁ

Wygodne nadanie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD- koszt wynosi 15,00 zł, przy czym nie trzeba jej opłacać od razu. Kwota 15,00 zł zostanie odliczona od należności, którą zwrócimy Państwu za odesłany towar. 

Jak dokonać zwrotu?

Napisz do nas e-mail na shop@kroljewellery ze wskazaniem nazwy Paczkomatu, w którym chcesz nadać przesyłkę zwrotną oraz numer swojego zamówienia, w odpowiedzi wyślemy Ci list przewozowy, który należy umieścić na przesyłce. Do paczki dołącz wydrukowany formularz zwrotu (tutaj link do formularza) oraz paragon, możesz również wysłać nam skan wypełnionego formularza zwrotu na nasz adres e-mailowy.

 

SAMODZIELNE NADANIE PRZESYŁKI

-Możesz nadać przesyłkę zwrotną indywidualnie za pośrednictwem wybranej przez siebie dowolnej firmy kurierskiej, w miarę możliwości prosimy o zwrot firmą kurierską DPD lub Inpost. 

Prosimy o odesłanie produktu przesyłką najlepiej rejestrowaną daje to możliwość sprawdzenia na jakim etapie doręczenia jest przesyłka.

-W tym przypadku klient ponosi koszt transportu zwrotu, które są zależne od cennika wybranej firmy świadczącej usługi kurierskie,

-Do przesyłki należy dołączyć formularz zwrotu (tutaj link do formularza) oraz paragon,

-Przesyłkę należy nadać na poniższy adres: 

Marzenna Król

 Mikołaja Reja 12

15-615 Białystok

 

 

Reklamacje 

Reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres shop@kroljewellery Reklamacji nie podlegają  produkty posiadające uszkodzenia wynikające z  nieodpowiedniego użytkowania, bądź działania osób trzecich np. zerwania, zgniecenia, złamania, bądź poddawania środkom chemiczym(chlor, spirytus)

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium