ZASADY ZWROTU ZAMÓWIENIA
Masz 14 dni na zwrot lub wymianę produktu na inny model, kolor lub rozmiar. Koszt zwrotu ponosi klient. Upewnij się, że paczka jest odpowiednio zabezpieczona, ponieważ odpowiedzialność za nią do momentu doręczenia ponosi konsument. Prosimy o zwrot towarów w stanie nowym, z metkami, bez śladów użytkowania.
Zwrot towaru jest możliwy, gdy:
- Produkt nie był używany ani zniszczony.
- Towar jest kompletny (zawieszki, metki itp.).
- Produkt nie był wykonywany na indywidualne zamówienie.
Zwrot środków
Warunkiem zwrotu pieniędzy jest wcześniejsze otrzymanie zwracanego produktu. Zwrot środków następuje tą samą metodą, którą dokonano płatności, chyba że wskażesz inną formę. W przypadku płatności za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, środki zostaną zwrócone na wskazane konto bankowe. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu oraz paragon, który umożliwi zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Pamiętaj, że zgodnie z art. 38 ustawy dnia 30 maja 2014 r.
o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827)
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Prosimy o odesłanie produktu przesyłką rejestrowaną najlepiej ubezpieczoną daje to pewność dla obu strona , że przesyłka trafi bezpiecznie do sklepu.
SPOSOBY DOKONANIA ZWROTU
Paczkomat InPost – koszt 12 zł
Możesz nadać przesyłkę za pośrednictwem Paczkomatu InPost. Koszt nadania wynosi 12 zł, który zostanie odliczony od kwoty zwrotu.
Kurier DPD – koszt 18 zł
Zwrot kurierem DPD kosztuje 18 zł, który również zostanie odliczony od kwoty zwrotu.
Aby skorzystać z tych opcji, napisz do nas e-mail na adres
[email protected], podając nazwę Paczkomatu i numer zamówienia. W odpowiedzi otrzymasz etykietę zwrotną. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu(
tutaj link do formularza) oraz paragon. Możesz również wysłać nam skan formularza e-mailem.
Samodzielne nadanie przesyłki
Możesz także nadać przesyłkę zwrotną samodzielnie, wybierając dowolną firmę kurierską. Prosimy o odesłanie produktu przesyłką rejestrowaną. W tym przypadku klient pokrywa koszt przesyłki, zależny od cennika wybranej firmy kurierskiej. Do przesyłki dołącz formularz zwrotu i paragon.
Adres do nadania:
Marzenna Król
ul. Mikołaja Reja 12
15-615 Białystok
Adres Paczkomatu: BIA110M
Reklamacje
Reklamacje można zgłaszać mailowo na adres
[email protected]. Produkty uszkodzone w wyniku niewłaściwego użytkowania lub działania osób trzecich (np. zerwanie, zgniecenie, złamanie, kontakt z chemikaliami) nie podlegają reklamacji.